har haft mycket att göra - nu uppdateras det.

Hej jag har haft väldigt mycket att göra nu de senaste veckorna pågrund av alla konfirmationer hit och dit och en massa andra saker också, jag har därför inte hunnit skriva så mycket här så nu blir det en uppdatering.

Under dessa veckorna har jag:
* varit på Thereses konfirmation
* Varit på Malins konfirmation
* Själv blivit konfrimerad
* varit på prao
* gjort praouppgifterna
* Gjort klart so arbetet
* Gjort färdigt kapitlet i matten
* Gjort färdigt nästan alla övningar på franskan.
och så har jag gjor en massa andra saker också som skulle bli flera sidor långt om allt skulle skirvas här.

ja jag blev nöjd med min konfirmation a alla fall och jag en massa fina presenter, blommor och såklart pengar!

Av mig och Malin fick Therese en väska och jag gav malin ett halsband.
Det har varit roligt på praon och det var mycket roligare att praoa på posten än jag trodde och nu till skolveckan....

Måndag: kom tillbaka till skolan och blev cirka två minuter sen till första lektionen och de hade nästan precis börjat annars en som en vanlig skoldag.

Tisdag: Lämnade in nästan allt till son förutom några uppgifter jag hade hemma och som vabnligt där också lämnade också in praodagboken och redovisade

Onsdag: Lämnade in de andra uppgifterna till so:n och vi mixade färdigt spökhistorian på engelskan och sen var det som vanligt blev släppta senare på hemkunskapen annars inget annat.

Och nu på Torsdag är det lov och på Fredag blir det Laserdome med klassen vi ses där alla som kommer!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0