En lyckad dag!

I Fredags åkte vi in till Malmö(totalt 13stycken från klassen) och spelade laserdome.
I den första omgången var jag inte så bra men var mycket bättre på de två andra,på den ena rundan gick jag och sköt en och som fäljd fick jag fem efter mig som jagade mig en stund och sen blev jag jagad av en till.
Mitt lag förlorade hela tiden men var ganska nära en gång men det var roligt i alla fall.

Efter laserdome åt vi på burgerking och sen gick vi till Entré och gick in i några affärer bland annat new yorker, cubus och yves rocher som har en massa bra skönhets och kropssprodukter.
Efter en timme åkte de flesta hem men jag och Therese var kvar i en timme till.

Jag köpte bland annat en blå tröja med tryck på inne på New Yorker och ett par svarta shorts på H&M jag funderade på att köpa en handkräm på Yves Rocher ska nog åka in där ganska snart igen och köpa lite saker från bland annat Yves Rocher. Blev som sagt en väldigt lyckad dag.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0