Bakdags!

Hej allihopa söndagen spenderade jag med att först vakna vid sju när min pappa och lillsyster gick upp för de skulle på tävling och sen sova igen till tiotiden, gick ner och såg på tv innan jag åt frukost och bakade sen dumlekakor som var väldigt goda faktisk yum yum. Sen satte jag mig vid datan och fixade med min design på min blogg. flyttade bland annat upp datumet på inlägget,bytte bakgrund och fixade test i slutet av varje inlägg och håller just nu på att fixa med min nya header som jag planerar att vara färdig med i slutet av veckan.
Gick sen med några av kakorna till min mormor där min kusin på sex år var. Lekte med honom i en timme och sen åkte han hem ochjag gick hem. Kom hem och kastade återvinning och såg sen på desperate housewives och gossip girl. Efter gossip girl var jag med Therese och sen gjorde jag inte så mycket.




Kakorna innan ugnen...



... Kakorna efter ugnen.

Puss & Kram...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej elise!



jag skulle gärna vela ha det receptet på de kakorna! de såg ju fantastiska ut! SVARA snälla jag ber dig!



lägert måste vi göra om!



ses en dag!''



kramisar johanna

2009-07-08 @ 18:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0