Sverige möter Danmark.

hej alla igår fanns det inte så mycket att göra jag spelade lite tennis och fotboll med min syster och avr lite med kompis också och spelade även guitarhero. Det var en rätt trist dag för alla hade gäster eller var borta någonstans och en del på simtävling. På kvällen hade jag inte så mycket att göra för jag hade gjort matteläxan på dagen och har även läst ikapp boken som vi har i svenskan. Senaste veckan har varit extremt stressig med alla arbeten som ska in hit och dit. Jaja så igår kväll såg jag på match med mamma och pappa när Sverige mötte Danmark i fotboll och förlorade med 1-0 inte ens straffen satt dem. Nu när jag funderar tror jag att jag bara har sett matcher där sverige har förlorat eller spelat lika, man skulle vilja se dem vinna någon gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0