Sommarlov!!

Hejhej har inte skrivit på ett tag men har haft fullt upp. Nu är det ju sommarlov som alla vet och man har nyss fyllt år.
Jag har bland annat simtränat två morgnar kl 9-11. En av dagarna var jag med Johanna H efter och vi hade mycket skoj. Inatt sov jag över hos Madde och vi gjorde en massa skoj. Vi såg på filmen "Wild Child" som handlar om en flicka som heter Poppy och som är rik och bor i Los Angeles men hennes pappa tycker att hon uppför sig dåligt och skickar henne till en internatskola i England och hon försöker ta sig därifrån. Den var i alla fall mycket bra.
Gick och la oss ungefär vid två och sov väl några timmar ja jag har haft mycket trevligt dessa två dagarna och sommarlovet har börjat väldigt bra.

Glad Midsommar!




En bild  från filmen "Wild Child"

Kommentarer
Postat av: madeleine

den filmen är så bra, har den själv nu:) tittar på den varje dag.

2009-08-19 @ 22:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0