Nytt utseende

Hejsan nu är jag i stort sett färdig med min nya design som jag har gjort helt själv funderar på om jg ska ha kvar min bakgrund jag har nu eller byta den, Vad tycker ni?? kommentera gärna.

Förändringarna jag har gjort är:
* Flyttat upp datumet bredvid rubriken på inlägget
* Lagt til text i slutet av varje inlägg

* lagt till en effekt när man laddar bloggen

* Lagt till datum och år på bloggen

* Skaffat en klocka på bloggen

* bytat bakgrund

* Ändrat header och redigerat den i ett bildprogram

tror inte jag gjort mer men har varit kul och knepigt att ändra allt och jag har lärt mig mer om design.


Kommentarer
Postat av: angelica

Hur får man en klocka?

2009-06-05 @ 15:33:06
URL: http://anngelickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0