Mamma Fyller år/ Simtävling i Burlöv.

 Nu i helgen har det varit den sista simtävlingen för säsongen i Burlöv + att mamma har fyllt år.
Simtävlingen gick väl sådär började med 200m frisim och det blev fel i den ena vändingen vilkte gjorde att jag tappade jättemycket tid och fick därför inte så bra tid på loppet. Simmade sen 200m medley på söndagen och blev lite yr innan jag skulle simma för jag antagligen hade druckit för lite men det gick väl också lite fel och frisimet i medleyt simmade jag på 46sekunde jag som annars brukar simma ca 37 sekunder. Den sista sträckan var 100m frisim och det gick mycket bar fick bara en sekund över vad jag har haft innan och det var i 50m bassäng så det hade blivit pers i 25m bassäng.

Mamma fyllde år igår och då hade vi lite gäster på besök, vi åt en massa god mat och hade en massa skoj.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sööt katt i headern :)

2009-06-28 @ 23:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0