The Day....

Hej allihopa idag har jag varit med Johanna S Nilsson hela dagen.
Jag satte min väckarklocka på 8.00 men vaknade vid halvsju och vilade sen lite.
Läste sen till kvart i nio och ringde sen Johanna S, gjorde mig i ordning och cyklade sen till henne.
När jag kom dit gick vi först ut en runda med Frasse och Leo och sen lekte Johanna frisör och började locka mitt hår  men locktången blev kall mitt i allt och funkade inte att värma mer så Johanna plattade resten så jag fick platt och lockigt hår samtidigtXD. Vi körde till coop extra och köpte glass och löste in pantkvitton. Efter det åt vi lite och sen åkte vi hem till mig och hoppase på studsmattan innan vi cyklade till Johanna igen eftersom hon skulle till simningen sen. Vi var lite vid datorn och var ute och dansade till Michael jackson musik innan hon blev hämtad.
Medans Johanna var på simträning passade jag på att göra ett fyspass.
Duschade sen och bärnde Johannaornas skivor.
Fick sen sms att Johanan var hemma men hade inga nycklar men att jag kunde komma.
Cyklade sen till Johanna och hon åt lite kvällsmat efter det var lite på datorn eller man akn säga samtidigt som Johanna åt.
Sen cyklade vi hem till mig igen och hoppade lite till och kände på vatnnet i poolen som var gasnka skööönt.
Sen skulle Johanna hem men då kom sofie så vi hoppade lite till och sen följde jag Johanna en bit och när hon körde förbi några vid ankdammen blev de skiträdda och bara ooooh aaaah.
Sen kom jag hem och åt lite och hamnade sen här framför datorn.
Nu är det väl dags att göra något annat.
vi ses!:)



Var med denna söte Johanna idag, här får ni en bild från lägret när vi hoppar:)
Tokiga är vi båda två.
Hoppas det inte gör något Johanna SÄG till om jag ska ta bort den:)

Kommentarer
Postat av: In memory of MJ

sv: Vi med :) Tack så jättemycket :D

2009-08-25 @ 07:35:45
URL: http://inmemoryofmj.blogg.se/
Postat av: JN

YEEEEEEEEEEEEY

Våra dagar var bara bäst och helt underbara :P

När jag cyklade ahah jag ringde dig såfort som möljligt :P<3<3<3

2009-08-25 @ 12:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0