Stranden!!!:D

Hallå allihopa idag var det fint väder så därför åkte jag till stranden med min pappa och lillasyster.¨
Nere vid stranden var det lite blåsigt men det var ändå skönt.
Vattnet kändes jättekallt men efter en stund vande man sig och då var det riktigt skönt.
Jag och Sofie badade och det kom jättestora vågor som vi kastade oss i.
Det var några som var och vindsurfade där vi var och badade och det såg ritkigt kul ut, jag skulle nog vilja testa det någong gång. När vi kom upp ur vattnet gick vi och köpte vars en glass som vi åt.
När vi hade ätit Glassen var det dags att åka hem.
När vi kom hem åt vi kyckling och ris och lite sås och sen körde vi och hämtade Anna för vi skulle simträna.

Vi hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0