Hem till Julia:)

Har varit med julia några gånger nu i sommar men har inte hunnit skriva om det för jag har som sagt inte haft tillgång till datorn.  Den förtsa gången som jag var med Julia i sommar fick jag mina presenter av Julia som var en grytvante och en nyckelring som föreställde eiffeltornet. Vi gjorde lite andra saker också och vi gjorde pannkakor till lunch och Julia testade att göra jordgubbssylt som blev väldigt tjock. Vi spelade också in ett program på kameran som vi ska redigera. Vi har också sovi över hemma hos mig och vi hade mycket skoj. Sist jag var hemma hos Julia tog vi ca 350 modellbilder på mig och de blev faktikst riktigt bra. Idag kom Julia hem till mig och vi gjorde olika saker och tog fler bilder:) Sedan åkte vi och tränade i Nybro och vi planerar att va igen snart:)





Grytvanten



Nyckelringen

också Lite modellbilder:




























Dessa får räcka för idag har ca 350 stycken:)

Kommentarer
Postat av: kajsa

så fina bilder, och så söt du är! :)

2009-08-24 @ 13:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0